Demisionez!

Dragi prieteni, dupa ce pe 18 august 2009 mi-am dat demisia de la conducerea unui institut de cercetare pe care intr-un fel sau altul l-am condus 8 ani, iata ca pe 18 mai 2010 am primit preavizul pentru concediere. Incat pe 16 iunie 2010 voi fi un jucator liber de contract cred ca e dreptul meu sa imi caut de lucru.Dar tara  condusa de mankurti nu mai are nevoie de mine. Romania, pe care am iubit-o si o iubesc, poate mai are. Pana una alta imi depun oferta de munca pe plan international, inclusiv, in tarile din lumea a treia, mai putin celor care se ocupa de terorism, sau care au interese potrivnice Tarii Romanesti. Ca nu despre statul roman este vorba, cu care am intrat intr-un conflict, probabil ireconciliabil.Asa ca , imi permit sa cred ca la 57 ani mai pot fi de folos in cercetarea stiintifica din alta parte daca in Romania nu. Niciodata nu a fost cum sa nu fie cumva…Doar cei din Bieldeberg nu stiu asta, pentru ca ei nu stiu cum e sa fie cumva…Numai grupurile masonice, o adunatura de atei si falsi religiosi stiu ca ubi bene ,ibi patria. Demisionez si din functia de cetatean al statului roman, ca doar din asta mai puteam sa demisionez. Dar nu demisionez din a fi roman, pentru ca aceasta calitate mi-a dat-o Dumnezeu si nu poate sa mi-o ia nimeni, asa cum nu poate sa-mi ia calitatea de crestin, dobandita prin botez. A bon entendeur, salut.

Leave a Reply

