Scrisoare deschisa Domnului AVAS Mircea, Presedinte.

Stimate Domnule Presedinte

Ma numesc Mitica Scarbu, si prin bunavointa dumneavoastra , da nu direct, ca am incercat sa ajung si la dvoastra, da nu mau lasat bodigarzii, mati numit direptor. La un institut de al care cerceteteza si care are ziduri multe. Si geamuri, Dar nu termopan. Dupa cum cred ca ati aflat din curiculumul meu(CV),eu tocmai am absolivit o facultate.De istorie. Ca mie mia placut de mic istoria. Si povestile lui habar nam. Ce mia placut mie cartea aia.Dar cand am mai crescut mam inscris si eu la partid.Si partidul a zis ca sunt bun manager.Si ca o sami dea functie.Ca am fost tare bun la lipit afise. Da oamenii din institut sunt cam ciudati. Isi zic doctori, da uneori sunt raciti ca e frig, in alea, cum le zice, laboratoare,Nu vin la serviciu la timp. sunt cu capul in nori. Da stiu aritmetica.Asta imi place la ei.Ca unu mia zis ca doi plus doi fac cinci cand doi ia valori foarte mari.Si iam dat dreptate.Ca am terminat si eu o facultate.Astia au si cuptoare.Le-am zis sa facem paine, dar au zis ca nu au faina.Si la 1600 de grade painea iese prea prajita.Dar cred ca incearca sa ma pacaleasca, ca se dau destepti. Eu ,va rog sami permiteti sa va informez, am dat jos militaria din pod. Eu ii urmaresc sa vina la program, pentru asta meam agajat si patru oameni de incredere(neamuri) sai urmareasca. Si asa cum am fost invatat la regulamente, daca cineva intarzie trebuie sami dea si note explicative. Cu notele informative am rezolvat deja, ca am facut ca fostul director adjunct sasi dea demisia. Ala era cam prost si am pus unul “bunaaa”. Vinerea ii pun pe toti sasi faca sectorul, ca sunt cam jegosi.Acuma, de ce va scriu eu, domnule pres. Pentru ca am aflat ca ei vreau sa ma reclame. Ca sunt rau. Eu nam fost rau nici mic. Ca mancam tot. Am macat chiar tot si din scaldatoare, si se vede.Ca am avut noroc ca la nici 35 ani sa fiu direptor. Sa nu credeti daca ma reclama ca eu fac ceea ce mi s-a spus.Ca in istorie, pe care am absolvito, nu de mult, se spune : “Istorie. Un bilanţ în cea mai mare parte fals, de evenimente în cea mai mare parte neimportante, care sunt cauzate de conducători în cea mai mare parte ticăloşi şi soldaţi în cea mai mare parte proşti.”. Cred ca am nimerit la locul potrivit, conform pregatirii mele profesionale. Ca asa iam invatat si pe clica celor patru sa scrie in cererile de angajare:va rog sa ma angajati conform pregatirii mele. Sa traiti. Cu respect. Director General Si Pres. Cons.Adm. ISTORIC Mitica Mihai Scarbu.

Leave a Reply

