Demisia

Astazi, 18 august e zi o importanta pentru mine.Dupa opt ani la conducerea unui institut de cercetare,mi-am dat demisia.Pentru ca nu am mai putut suporta impostura si falsitatea, Pentru ca nu am mai putut suporta interventia unui stat de cacat. Pentru ca oricum sunt in etapa limpezirilor si vreau sa scap de tot gunoiul care s-a asezat pe mine atatia ani,sub o forma sau alta. Pentru ca nu mi se pare normal ca la conducerea institutiei care se ocupa de materiale speciale( inclusiv hyper cdrom-ul) sa fie pus un absolvent de istorie care a absolvit o facultate particulara.Ajunge. Pentru cei care m-au iubit, vreau sa le spun ca si eu i-am iubit. Pentru cei care se bucura de demisia mea…as vrea sa le spun ca in anii’90 am avut un invatator, un guru spiritual , care ma antrena spunandu-mi sa rezolv situatii aparent imposibile. Asa ca nu sunt un om disperat. Sunt un om liber dupa comiterea acestui act demisionar. Iar la restul…”m…e cu fadroma:)”

2 Responses to Demisia

  1. No name says:

    Prevad ca in viitorul apropiat, fadromele vor fi la mare cautare. Pentru toti aceia care incearca sa minimalizeze o munca de-o viata, pentru toti profitorii si toti “inteligentii” adunati in niste partide politice aflate la putere (sau nu), pentru toti…”doritorii”, este cadoul perfect!🙂

  2. Multumesc, No name. Ma intorc la fugarit electronii🙂

Leave a Reply

