La ogasul lui Puscas (unsprezece)

Astazi e targ la Halmagi

Si as vrea sa merg si eu

Sa imi zica Dumnezeu

Te astept, baiatul meu

Sa imi cante Pitzigus

Clarinetul, si-un arcus

Si sa vad iar Codrul Momii

Sa aud strigarea Tomii

Dar nimic nu se aude

Stau, in mine se ascunde

Un haiduc si un brigand

Ce-a murit in deal, la Santz

Munte, Tata, Nu ma bate

Ca am dus multe in spate

Ca am vina, am vini multe

Cine sta sa ma asculte?

Doar tu Tata, ma asculti

Atunci cand te spala norii

Cand se rup in drum cocorii

Nu ma bate, Tata, rau

Ca si eu-s copilul tau

2 Responses to La ogasul lui Puscas (unsprezece)

  1. Speranta says:

    Am poposit în universul acesta şi am citit frumoase versuri , pline de dorul muntelui, nostalgie şi nu în ultimul rând de tristeţe! Mi-am uns sufletul ascultând muzica ardeleneasca şi mă retrag în linişte pentru a nu tulbura amintirile.

  2. Multumesc pentru frumoasele cuvinte. Esti binevenita oricand. Mihai.

Leave a Reply

