Despre cercetare si alte masonerii…

Am avut un pacat, nu un vis cum a avut Luther King..Pacatul este ca mi-a placut matematica si fizica. Recunosc, matematica ,inaintea fizicii. Imi amintesc de parintele Arsenie Boca, nascut la Vatza de Sus, care a fost foarte bun la matematici. Dar a  ales sihastria. Eu, ca un umil personaj, am ales fizica. Fara sa stiu ca va veni un moment in care vor alege altii pentru mine.Mama, imi este dor de tine..pentru o anumita placinta…Tata imi este dor de tine, ca ai fost singurul meu prieten..Dar acum sunt cetatean al lumii…Acum suntem in criza…Nu mai pot scrie acum, ca nu am ce. Sunt secatuit. Dar … stiu..ca in afara de Sfanta Scriptura, exista si Sfanta Traditie…Doamne Ajuta.

One Response to Despre cercetare si alte masonerii…

  1. toma says:

    “alle ho heiss”!

Leave a Reply

