Recursiv (episodul treizeci). Despre putere.

Mihai era cam ganditor, si nu prea in verva..Stii, imi spuse..Ce este oare puterea? Este oare atunci cand ai drept de viata si de moarte asupra altcuiva? Este atunci cand poti sa-i trimiti pe unii in puscarie doar ca asa vrei tu? Este sa-i faci pe unii muritori de foame?am stat si m-am gandit mult la lucrurile acestea, si am ajuns la concluzia ca sunt prostii. Eu am fost puternic cat a fost Dalena langa mine. Daca am ramas puternic este pentru ca imaginea ei ma calauzeste inca.Nici politica, nici functiile, nu iti dau putere, dimpotriva, ti-o limiteaza. Singura sursa de putere este dragostea.hai sa-ti spun o poveste..nu este o fabula..chiar mi s-a intamplat…Cred ca aveam zece ani…tata era inca tanar, in putere…il tin minte ca asculta posturile bruiate, Vocea Americii si Europa Libera…la un aparat cu tranzistori. Eu ma amuzam, ca mi se parea ca aud miorlaituri de pisici. In vacanta, peste, zi mergeam cu vacile pe munte. Aveam si un catel longilin, cred ca il chema Rex.S-a batut cu alti caini si nu a mai fost in stare sa vina seara acasa. Cand am ajuns cu vacile, plangeam.Dimineata de vara…m-am sculat devreme si am mers sa-l caut…imi era frica sa nu-l fi mancat lupii..L-am gasit. Dadea din coada, si se bucura ca am venit sa-l vad. i-am dat sa manance din macarea mea…In cateva ore a putut sa mearga, schiopatand…Cand am ajuns cu el acasa, am fost mandru ca sunt puternic. Este singurul fel de putere de care m-am apropiat….

Leave a Reply

