Recursiv(episodul douazecisi noua) -Exista oare Dumnezeu?

Eu, nu stiu daca exista sau nu, eu doar cred ca exista. Mai mult, cred ca delimitarea intre credinciosi si atei este nerelevanta. Si unii si altii, isi pun aceleasi intrebari.Una dintre cele  mai amuzante(si superficiale)demonstratii ale existentei Sale am gasit-o in “Punct si contrapunct” a lui Aldous Huxley(ceva ,diferit de zero, impartit la zero, da infinitul). Definirea lui Dumnezeu, ca Tatal Ceresc, duce la aspecte grotesti..Daca e tatal meu, de ce nu-mi da Ferrari?. Eventual un ferrari cu numar preferential. Imi permit totusi o sugestie…Cand ne intrebam daca exista Dumnezeu sau nu, hai sa privim un copilas de trei-patru ani care rade la noi…sau..poate rade de noi….Mai tarziu, vrea ferrari.

Leave a Reply

