Recursiv(episodul douazecisipatru)

“Hai sa-ti povestesc prima mea zi de post negru…cred ca aveam opt sau noua ani…mama era bolnava, era in spital, si m-am gandit sa tin post pentru sanatatea ei..Era in vinerea Pastelui, nu mai tin minte din ce motiv nu trebuise sa merg la scoala…Aveam un vecin, sofer, care transporta lemne din padurile Izbucului la gara…cred ca facea cam 30 km la o cursa…A facut destule curse, eram incantat, imi placea mirosul de benzina arsa, amestecat cu mirosul rumegusului proaspat…Totul a fost in regula cam pana la ora 14, cand m-a apucat o foame cumplita….In padure era o cabana in care aveau eugenii, era si la gara un chiosc in care aveau tot eugenii…eram gata sa-mi incalc promisiunea de a tine post negru..dar o amanam din padure la gara…Aceasta polaritate, aceasta amanare, a facut ca pana la urma, sa vina rasaritul stelelor, fara sa mananc nimic….Principiul doi al termodinamicii afirma ca un motor nu poate functiona cu o singura sursa de caldura, ci cu doua, o sursa calda si o sursa rece…nu stiu care era sursa calda si sursa rece in situatia de mai sus, dar uite ca scopul meu a fost atins….Viata ,ca si lumea ,e bipolara..cu anumite amendamente, care nu schimba de fapt principiul…Toata viata am cautat ochii Dalenei, prin multimea ochilor albastri…eu cautam anumiti ochi..Ce rol au avut celalti, frumosi din cale afara…Ca sa-mi spuna ca nu sunt ochii ei…sa-mi spuna ca nici in padure nici la gara, nu exista ceva care sa merite sa intrerup postul…”

2 Responses to Recursiv(episodul douazecisipatru)

  1. rd1nt says:

    saracutii ,ochii ei……..
    si nu doar indoiala , mentine neantrerupt postul?

  2. Am impresia ca incerci sa-l iei peste picior pe Mihai Rotundu. Prea se da rotund, nu?

    P.S. Vad ca ai un nick alfanumeric, foarte sugestiv de altfel…

Leave a Reply

