La ogasul lui Puscas(doi)

La Ogasul lui Puscas

La ogasul lui Puscas
Frunza-i verde, iarba scurta
Si lumina-i strecurata
Ca prin gene, la o fata

La ogasul lui Puscas
Nu se geme, nu se plange
Doar se mangaie prasele
Cum obrajii fetei mele

La ogasul lui Puscas
Roade timpul, dar sta vremea
Bate vantul, dar nu tare
Ca un dor din departare

La ogasul lui Puscas
Cimis zmeul si-un gonas
Vin si pleca inspre vai
Cerbii nu-s, ca-s ochii tai

2 Responses to La ogasul lui Puscas(doi)

  1. alin says:

    Grigore Lese-Saracu’ omu’ cu dor

  2. ramona says:

    de ascultat , merita:

    Nicu Novac – Cat am pusca si ortaci
    Puiu Codreanu-Noua la barbati ne place
    Puiu Codreanu-Eu-s Ionul mandrilor
    Lele Craciunescu 7 Lena Miclaus-Mandro pentru ochii tai
    Puiu Codreanu – Am fost la mine în sat
    Nicu Novac – Anii iuce or trecut
    Nicu Novac – Mandro dragostea ne lasa
    04.Puiu Codreanu – Mi-o venit un gand asara By Un`InGeR

Leave a Reply

