Recursiv(episodul douazecisiunu)

Asa cum exista profeti mincinosi, exista si false Dalene, daca le cauti obsesiv.In orice ochi albastri ,cautam stralucirea ochilor ei. Vedeam tulburarea apelor marii, vedeam urma exploziilor cosmice, vedeam totul dintr-o data. Dar nu vedeam de fapt nimic. Amagirea era stinsa repede….In spatele veseliei mele proverbiale, statea tristetea de a nu o gasi…dar nimic nu ma putea opri….mai cred si acum, cand parul incepe sa-mi albeasca, ca o sa o gasesc…Trebuie sa revina la mine, pentru ca am iubit-o atat de mult, incat o sa sa se intrupeze din roua padurii…din lumina diminetii in furtuna…din zapuseala verii cu miros de fan…Ce rost mai are prezenta mea aici, daca nu as astepta-o? Daca nu va veni, am sa fiu foarte trist..am sa mor cu gandul la lumea de sus, unde sigur ea este.Nu stiu daca ma asteapta, dar stiu ca este macar acolo. Femeile in care am crezut ca o zaresc pe Dalena..nu au nici o vina…

” Nisipul fin a oftat
Zambeste-n el o urma de pacat
E semn c-aici in zadar
Isi cheama luna lupii la altar

Un strop de vina ingropat
Ciorchini de sare fata i-au spalat
Cristale reci tes in fum
Coperta-n aur un sicriu de scrum

Incearca, incearca, piaptana, ochii ei
Ma incearcana…”

(Doru Stanculescu)

Leave a Reply

