Despre un medic. Dr. Florian P.

Ma enerveza aceasta stupida campanie antispaga de le televizor. Ma enerveaza ca intregi categorii profesionale sunt considerate, aprioric spagare…Doctorul P. era pe vremea cand sotia mea avea 31 ani, directorul unui spital, si era considerat un om cu pile…Poate avea, pe vremea aceea avea masina cu numar mic, deci cel putin la militie avea pile..Rar mi-a fost dat sa vad un om atat de generos..si cred ca sotia mea a mai trait 22 de ani si datorita profesionalismului sau.. Cred ca peste trei ani, am mai dus un membru al familiei la el…si am mers cu spaga..cu ce spaga puteam eu sa merg..eu cercetator, sotia profesoara…am mers cu o sticla de palinca…era tot director..in secretariat nu era nimeni. In cabinet, Domnul P. statea cu capul pe birou.. nu m-a simtit…Am pus “spaga” sub birou, in sfarsit m-a vazut..A zambit, mi-a zis ca abia a iesit din operatie..si m-a intrebat ce face sotia. Eu am zis ca e bine, isi vede de scoala , de copil, mai putin de barbat..Si Domnul Dr. P mi-a zis..dar care isi vede….Este pacat ca oameni de acest fel sunt tarati in noroi de campanii publicitare tampite, facute de tampiti si pentru tampiti. La Multi Ani ,Doc

P.S. In aceasta situatie, vreau sa va mai spun ceva, si de data asta o sa dau numele real al medicului. Cand sotia s-a dus la consultatiile preliminare, a dat peste un jeg (cred ca era rezident pe vremea aceea) , care pentru a putea sa-i palpeze sanii, a pus-o sa se dezbrace complet, in prezenta altui coljeg. Cica era vorba de depersonalizarea bolnavului . Am vrut si eu sa-l depersonalizez, dar mai bine ca nu am facut-o…Numele jeg-ului este Dr. Dan Mischianu, probabil mai depersonalizeaza asistente pe la Spitalul Militar, ca si jeg-urile vad ca pot ajunge colonei…

Leave a Reply

