Manastirea care mi-a luminat copilaria-Izbuc(Bihor)

12 Responses to Manastirea care mi-a luminat copilaria-Izbuc(Bihor)

  1. diogene67 says:

    Este asemenea Manastirii Horaicioara jud Neamt, care are hram tot la Izvorul Tamaduirii, dar care se afla mult mai izolata de lume…
    Imi place si vreau o adresa, un nr de tel de la Izbuc sau cum se ajunge acolo?
    Diogene,
    Tel:07470434739 sau 0233230719

  2. mihaibiharia says:

    Draga Diogene,

    Este pe DN76, intre Deva si Oradea. Poti sa mergi pana la Carpinrt, si de acolo nu mnai e mult de mers.O sa te sun sa-ti dau amanunte.Doamne Ajuta.

  3. gerula says:

    Start: Oradea-Salonta-Tinca-Beius-Vascau-Stei-Carpinet-Calugari-Padure..

    Start:
    Arad-Ineu-Varfuri-Carpinet…

    Start: Cluj-Beius (sa nu treci pe la Lesi decat daca ai tanc subtire sau drum pe-acolo, mai bine faci ocol prin Oradea).

    Mergi si la Izvoras, sunt trei Altare din poarta Manastirii pana la el.

  4. nicoleta says:

    Multumesc Word press, care mi-a inlesnit revederea unor locuri atat de frumoase si aducatoare de liniste si bucurie, la care nu cred ca mai ajung (din cauza pensiei, respectiv a preturilor aproape prohibitive) !
    Ma intreb acum, revazandu-le, ca si atunci cand am fost acolo, cat e mana omului si cat a lui Dumnezeu, in realizarea a ceva care aproape ca iti sfasie inima, fiindca traiesti intre betoanele blocurilor si nu intre brazii, care aproape ficare reprezinta o mica biserica, alaturi de cele ale Manastirii. Din nou MULTUMIRI !
    Nicoleta

  5. Sarut mana, Nicoleta

    Ai mare dreptate cand spui ca fiecare brad reprezinta o mica biserica, pentru ca ne fac sa privim spre cer. Si privim atat de rar. Daca vrei sa ajungi din nou acolo, o sa-ti inlsenesc, in masura puterilor mele, vizita. Doamne Ajuta .

    Mihai Biharia

  6. nicoleta says:

    Multumesc pentru raspuns, daca Dumnezeu va dori, voi ajunge.
    Intentia de inlesnire este minunata, dar sufletul meu se bucura mai mult cand poate oferi, iar firea mea nu ma lasa sa stiu sa primesc ajutor.
    Intentia, respectiv oferta insa, imi ofera mai multa bucurie decat eventuala materializare.
    Sa va dea bunul Dumnezeu tot binele de care aveti nevoie !
    Nicoleta – Miludia

    P.S. Asta nu e un refuz, ci doar jena mea.

  7. alina-maria says:

    Buna seara , mi-am dori foarte mult sa stiu daca primiti si pomelnice.

  8. Draga Alina-Maria,

    In mod sigur calugarii de acolo primesc si pomelnice, dar nu eu ca nu am aceasta indrituire.Sunt mirean, cum banuiesc ca esti si tu. Daca locuiesti prin zona, iti recomand si manastirea Crisan(fosta Capra), de langa Brad (Ribita).

    Cristos a Inviat !

  9. viorel says:

    s-a pus piatra de temelie pentru o noua biserica in locul celei vechi,de catre P.S.Sofronie episcopul Oradiei chiar ieri.

  10. clau says:

    Daca aveti ocazia sa merge la IZBUC va recomand sa mergeti este fff frumos,eu merg de cativa ani consecutiv,iar anul acesta mi-a placut f mult,nu ezitati sa vizitati aceste locuri f frumoase.

Leave a Reply

