Prostul Nu e Liber…

Bine v-am regasit…Am vazut in seara asta un reportaj pe TVR1, dupa meciul cu Albania, un reportaj despre un “domn” pe nume Nicodim Ungureanu, directorul teatrului de stat din Deva…Incredibil…pe costumul..care nu era de la second hand…straluceau niste stelute…pe care le lustruia cu sarg primarul “Mircia” , ca nu erau sa aiba doar miticii un “Adriean”…Nu pot sa-mi permit eu sa spun care e adevarul in acel teatru, dar am remarcat ca domnul director a facut remarca: “abia dupa ce am venit eu, i-am pus la lucru…” ca pana atunci actorii au facut munca patriotica….Sigur e ca un politruc isi bate joc de vocatia unor oameni, doar pentru ca P(rostul) N(u) e L(iber), e inregimentat.

P.S. Nu am nici o legatura cu Broasca verde si nici cu Base. Duminica, oricum sunt ocupat:)

Leave a Reply

