Regele a murit, traiasca Regele

I-am cunoscut pe machedoni din povestirile tatalui meu care a facut puscarie politica impreuna cu ei. Nu pot sa nu spun ca de imaginea pe care mi-am facut-o este aproape Gica Hagi, nu  Gigi Beecali. Domnule Hagi, trebuie sa mergi inainte. Traiasca Regele🙂

5 Responses to Regele a murit, traiasca Regele

  1. anapauper says:

    “nu spun ca de imaginea pe care mi-am facut-o este aproape Gica Hagi, nu Gigi Becali.” adică mai concret?🙂

  2. mihaibiharia says:

    Adica…machedonii sunt oameni de admirat.Iar de admirat e Hagi, nu Becali

  3. anapauper says:

    asta am priceput… dar de ce machedonii? (de becali nu mă leg, că-i clar).

  4. mihaibiharia says:

    Pai Hagi si Becali sunt machedoni,nu? Poate nu am am inteles intrebarea…

  5. anapauper says:

    a, n-am ştiut… sînt pe dinafară la fotbal.

Leave a Reply

