Recursiv(episodul patrusprezece)

M-a furat putin povestea lui Mihai…Aproape uitasem de drumul meu..care a devenit un pic mai lung. In fond voiam sa-l vad, imi era dor de un prieten drag, de la care am avut multe de invatat…Pe masura ce urcam, imi dadeam seama ca stiu si mai mult si mai putin…Cat conteaza in viata ce stii? Depinde cum vrei sa exploatezi informatia pe care o detii…Exclud politica din acest joc.Politica nu este o curva. Politica este o malformatie pe sistemul (natural) a evolutiei umane.Nihil Sine Deo.Mihai m-a invatat ce inseamna Nihil Sine Deo.

Era o seara linistita, chiar luminoasa. Era pace in munti, soarele apunea ,parca multumit ca a vegheat la linistea Pamantului. Si a inceput din senin. Copacii de langa noi crapau loviti de fulgere. Animalele sa agiatau speriate in adaposturi. Stejari vechi se prabuseau ca lalele lovite de ploaie.era noapte si puhoiul cadea….Mi se parea ca sursa ploii este Steaua Polara…parca tot suvoiul venea din cer in acest fel…

Cineva, un prieten, altul decat Mihai, m-a invatat ceva…Daca vrei sa stii cum cade ploaia, urca-te pe strop… Si m-am urcat, din pacate nu am putut sta prea mult, ca am devenit si eu ploaie. Dar am reusit sa vad cate ceva..Asta mi-a schimbat viata, dar am nevoie de certitudini. Poate nu am dar am limitele mele.Din cauza asta il caut pe Mihai. (Va urma).

3 Responses to Recursiv(episodul patrusprezece)

  1. mary says:

    Acasa, am o salcie, care intr-o saptamana s-a desfrunzit dramatic, era pe moarte. Cand m-am intors din calatorie(am parasit-o un timp scurt) m-am intristat si mi-am dat seama cum o planta sufera! Mi-a atras atentia prin goliciunea ramurilor..
    Am alintat-o i-am dat zilnic Strop cu strop aproape tot ce avea nevoie si muguri puri, micuti , pufosi se lupta sa devina frunzisul minunat care o infrumuseta si chiar mai mult o ajuta sa traiasca(fotosinteza-alt miracol despre care vom vb alta data)
    Stropul de ploaie, de afectiune, poate infrumuseta lumea ta, a celor de langa tine
    Ai observat ca dupa mii de stropi, apare un curcubeu?
    Certitudinea este: ce vezi, simti, auzi, restul e imaginatie de artist in cautare.
    Ai gustat un strop de apa de pe buze si de lacrima de pe chipul iubit
    Aceast gest este o certitudine minunata!
    Pe curand “Strop nelinistit”

  2. mihaibiharia says:

    Dupa mii de stropi, apare un curcubeu doar in prezenta luminii🙂 Daca vezi, poate nu vezi bine, daca auzi,poate nu auzi bine, daca simti… De unde atata certitudine?🙂

  3. Kim says:

    Esti cinic, mihaibiharia!
    Realitatea, adevarul sunt notiuni relative, functie de perceptia fiecaruia, deci de simturile fiecaruia (dar se pare ca stii asta mult mai bine decat cei ce bantuie pe-aici).

Leave a Reply

