Pareto si globalizarea

Poate pentru multi, blogul are nuante de nationalism. Eu incerc sa prezint un colt de lume in care m-am nascut( nu ca ar fi fost nu stiu ce mare castig🙂 ) dar pentru mine reprezinta mult. Pareto…o spus ca 80% din bogatie este detinuta de 20% din populatie..Se va schimba procentul prin globalizare? Ma indoiesc…Explozia informationala a creat instrumentele necesare globalizarii, dar sa nu uitam ca exista invarianti. Omul are tot doua maini , doua urechi si doua picioare…Evolutia nu a gasit (deocamdata) necesar sa produca niscaiva atrofieri…Exista un jandarm mondial, exista tari care, in plina globalizare se manifesta agresiv prin crestere economica..Si atunci, imi permit sa fiu cel putin atent…”Intre Dumnezeu si Neamul meu” spunea Petre Tutea…Eu as gandi asa.. Intre mine si Dumnezeu exista Mama si Tara…E frumos sa mergi doar cu cartea de identitate prin Europa, e chiar un mare castig…dar…revenind la Pareto…Nu mi-ar face placere sa fac parte dintre cei 80% globalizati in folosul celor 20 % 🙂 . Al dumneavoastra Mihai Biharia

2 Responses to Pareto si globalizarea

  1. anapauper says:

    mai bună e blogalizarea🙂

  2. mihaibiharia says:

    Absolut de acord🙂

Leave a Reply

