Un pic de aur…din Apuseni…

O sa incerc sa-mi impartasesc comoara cu voi,dragii mei prieteni….Sunt multe locatii, ultima va fi satul meu…dar surprinzator (🙂 ) nu eu sunt cea mai importanta persoana de acolo…este un om caruia i s-a recitat la mormant de catre colegii lui de suferinta poezia lui Nechifor Crainic, “Unde sunt cei ce nu mai sunt”:

Unde sunt cei care nu mai sunt?

Intrebat-am vantul, zburatorul
Bidiviu pe care-alearga norul
Catre-albastre margini de pământ:
Unde sunt cei care nu mai sunt?
Unde sunt cei care nu mai sunt?

Zis-a vantul: Aripile lor
Mă doboara nevazute-n zbor.

Intrebat-am luminata ciocarlie,
Candela ce legana-n tarie
Untdelemnul cantecului sfant:
Unde sunt cei care nu mai sunt?
Unde sunt cei care nu mai sunt?

Zis-a ciocarlia: S-au ascuns
In lumina celui nepatruns.

Intrebat-am bufnita cu ochiul sferic,
Oarba care vede-n intuneric
Tainele necuprinse de cuvant:
Unde sunt cei care nu mai sunt?
Unde sunt cei care nu mai sunt?

Zis-a bufnita: Când va cadea
Marele-ntuneric, vei vedea.

Dar azi vom incepe cu Halmagel care a dat un cantaret care mie imi place. Informatii depre Halmagel am gasit aici. Iar cantaretul e Puiu Codreanu. In acest clip ,cu (un pui de) Lele Craciunescu…. O nota buna pentru exceptionalul Adi Neamtu(saxofonistul)..L-as intreba daca a auzit de Ionica Ghitiu, zis Magureanu (alias Tzatzoi🙂 ). Atentie: Puiu Codreanu e in dreapta.

Leave a Reply

