Sa mai stingem mania…

timisoara_-_parcul_rozelor_-_mare_de_trandafiri_roz_2.jpgtimisoara_-_parcul_rozelor_-_mare_de_trandafiri_roz_2.jpg

2 Responses to Sa mai stingem mania…

  1. iancu says:

    Intre un brad vertical,inalt si atins de timp si o liana care se taraste numai sa acceada, aleg bradul chiar daca si el poate fi doborat de drujba.E periculos!fara demnitate(Blaga mai poate gresi ) chiar daca ajunge in varful bradului poate fi usor distrusa, dupa parerea mea . inaltarea ei e de conjunctura si nu o face prin puteri proprii, are nevoie de un suport.
    Baiete, esti prea tanar,superficial si fara experienta precum un adolescent intarziat apoi ai dat dovada de slabiciune fata de o curvistina manipulatoare , care doreste numai binele ei-oricum vanatoarea e deliciul tau-apoi t e-ai umilit nepermis de mult facandu-i declaratii la vedere (chiar daca zici ca sunt din trecut)ai implorat-o sa-si aduca aminte de tandretele voastre,ti-ai descoperit suferinta, zbuciumul,iubirea, doar,doar ii vei atage atentia, ii va fi mila de tine si-ti va da un semn . Si a facut-o sub un pretext, banuiesc si…ai oferit roze sa stingi mania sau minia, nu se stie.

    Daca te analizez dupa ce am citit ce ai scris de-a lungul blogului, acum, mi-ai dat impresia ca esti slab in fata perversitatii chiar vulnerabil,superficial,umbli dupa cai verzi pe pereti-nematurizat(n-are legatura inima si varsta biologica!!!)labilspre versatil, manipulat si chiar lipsit de demnitate in fata tradarii recidivante,
    Am avut o experienta in acest sens-alt capricorn si am constatat cu surprindere, demnitatea junetii care tie iti lipseste.
    Un barbat, -UITA si se regenereaza, nu cerseste indurare .Unde e mandria ,semetia muntelui care pretinzi ca te-a invatat sa traiesti frumos? Asta asa ca de la barbat la barbat, sa nu te mai vaiti ca un motan in calduri ca te-a inselat o curva/ Am zis!(as prefera sa nu o publici-m-am mai gandit intre timp dar nu mi-am “oprit (-mania “)-invataturile lui ….Iancu catre fiul sau-urmasii sai”

  2. mihaibiharia says:

    Iancule, Iancule….:)

    Se pare ca tu nu ai inteles nimic, nici din ce am scris, nici din manie, si nici din fructele ei(vezi,Steinbeck). Cred ca esti ,dupa cum scrii, ca esti femeie, asa ca nu-ti pot raspunde ca de la barbat la barbat:)Hai sa ne lamurim…Nu vorbesc despre curve cu dispret..din mai multe motive.In contextul celor doua post-uri “curva” era un referential, si nu se referea neaparat ca femeia respectiva ar fi fost neaparat o curva.

    Spui: “Baiete, esti prea tanar,superficial si fara experienta precum un adolescent intarziat apoi ai dat dovada de slabiciune fata de o curvistina manipulatoare , care doreste numai binele ei-oricum vanatoarea e deliciul tau-apoi t e-ai umilit nepermis de mult facandu-i declaratii la vedere (chiar daca zici ca sunt din trecut)ai implorat-o sa-si aduca aminte de tandretele voastre,ti-ai descoperit suferinta, zbuciumul,iubirea, doar,doar ii vei atage atentia, ii va fi mila de tine si-ti va da un semn . Si a facut-o sub un pretext, banuiesc si…ai oferit roze sa stingi mania sau minia, nu se stie.”

    Nu sunt tanar si nici fara experienta, superficial s-ar putea sa fiu.Nu stiu la ce curvistina manipulatoare te referi, si apoi e prea mult venin in ce afirmi. Am sa-ti scriu niste versuri ale unui cantec din Ardeal: “CE-A IUBIT INIMA MEA, EU IN VECI NU POT UITA, CE-A IUBIT SUFLETUL MEU, MIE IN VECI NU-MI PARE RAU”.Daca imi pare rau de ceva imi pare rau doar de manie. Iar florile nu sunt numai pentru cine crezi tu, sunt chiar si pentru tine, Iancule.

    Ai crezut ca nu o sa aprob comentariul tau.Te-ai inselat ,pentru ca aprob si ce imi place si ce nu imi place….

    “Zori de zi ,lumina noua/E umezit pamantul de lacrimi si de roua/ Zori de zi,ele vin/Sfarsit de suferinta sau inceput de chin/Spune-ti-mi, voi zori de zi/cer prea mult,cer prea mult/sa fiu iubit,sa pot iubi/cu dragostea sa ma trezesc /in zori de zi….”

    Iancule, Iancule….Noapte buna

Leave a Reply

