Recursiv (episodul doisprezece)

Mihai Rotundu ,calmul, disparuse. Era o alta fata a acestui om pe care il respectam si admiram. “Exista o legatura intre dragoste si demnitate? Exista o demnitate a dragostei? Eu am inteles ce inseamna demnitatea inainte de a intelege ce este dragostea…era demnitatea verticalitatii si a adevarului. Ce legatura este intre dragoste cu de-a sila nu se poate si satulul nu crede flamandului? Ce legatura este intre Cantarea Cantarilor si boncanitul cerbilor?Ce legatura este intre comoditatea iubirii domestice si dragostea furata in dupa amieze vinovate in camere de hotel? Nu e curva cea care se vinde pe bani, ci mai mult cea care isi castiga confortul hormonal pe minciuna mergand pe drumul minimei rezistente. Curvele, in general, nu saruta. Nu vand gesturi care pot fi incarcate de semnificatii, is i vand doar trupul. Fara trecut si fara viitor. Nu e rusinos sa pierzi o lupta, e rusinos sa pierzi fara a lupta.Fara demnitate. Cand o sa intelegi ca adversarul e la fel ca tine, cu aceleasi probleme, incepi sa-l respecti, chiar daca vei face tot ce poti pentru victorie. Pentru o victorie adevarata. Esenta cultului mortilor …vii. Ai murit dar vei trai vesnic.Pentru mine.Dar ai murit. Sau mai bine zis, mori. Si nu stiu daca exista leac…”

4 Responses to Recursiv (episodul doisprezece)

  1. Iulia says:

    Mi-am facut ceva timp…de fapt am vazut aseara pe tv ca si Nastase si-a deschis un blog….si mi-am amintit ca pot sa vad ce mai ai tu aici…..si aici vad o ” concluzie” care doare…..si stiu de unde vine ( nu am nici un amestec…)…si stiu ca-i dureros…
    In cuvinte dure….este un adevar…mereu ma fascinezi cu adevarurile tale….
    Esti special…si poate ca ( aici am un amestec…) exista o sfiala a adversarului de a-si proba forta cu tine….
    Cand pleci ?? Esti pregatit ??
    Iulia.

  2. mihaibiharia says:

    Iti multumesc pentru aprecieri, dar ma consider un om obisnuit.
    Cand plec? Nu stiu, numai Dumnezeu stie🙂 . Daca sunt pregatit? “Dac-ar fi sa mor ca maine/Nu-mi pare rau dupa lume/ C-am trait si-am chefuit/Multe mandre am iubit”🙂
    Lipsesc din tara o saptamana, incepand cu 30 iunie.
    Mihai

  3. constanta says:

    Ai dreptate in ce sustii si ma intreb cum gandesti,analizezi,cataloghezi cand rolurile se schimba!Adica poti defini infidelitatea barbatului nu neaparat fizica , fiind tot o oroare!?

  4. tanta says:

    Ai dreptate in ce ai scris si ma intreb cum gandesti,analizezi,simti cand rolurile se schimba!Reversul e simtit de ele,.
    Mi-as dori un barbat cu demnitatea si onestitatea pe care o sustii. Detest genul Cassanova.
    Poti defini fidelitatea -in ideea ca intre parteneri exista dragoste sau ma rog asa se crede!?

Leave a Reply

