Recursiv(Extraepisod-Gustul tradarii)

“Dalena a murit,dar povestea a continuat si continua.Dar despre asta, altadata. Am mai iubit si alte femei..In aceasta dupa amiaza,vreu sa-ti povestesc despre gustul tradarii..pe care femeia o face natural, fara remuscari sau inhibitii..O face pentru ca o defineste, mai ales dupa o anumita varsta.Se spune ca femeia si barbatul iubesc in mod diferit…ca femeia nu poate face sex daca nu este afectiunea prezenta…ca barbatul e un vanator..Rahat….Am iubit-o.. a fost o salbaticie in legatura noastra…apoi m-a parasit ,a plecat.A cautat ,nu stiu de ce, probabil ca a fost vina mea, implinirea intr-o alta legatura.Pe care nu a gasit-o, nici macar sexual.Dupa ani,a revenit, dar acuma pot sa spun,doar fizic.Intre timp, ajunsese la ideea ca face parte dintre alesi. Eu, din fericire intelesesem de mult cacealmaua cu alesii. A existat o incercare de racolare, cineva se straduia sa ma convinga ca sunt un “ales”.Ca am o misiune pe acest pamant dar ca trebuia sa intru in gasca.Nu prea stiam eu multe despre societatile secrete, si am intrebat daca vrea sa ma faca mason.Si mi-a raspuns..daca nu treci testele, eventual o sa esuezi ca mason…Si l-am trimis la plimbare pentru ca daca acceptam postura de ales, im mangaiam orgoliul dar deveneam sclavul spiritual al cuiva.

S-a intors la mine, dupa cum am spus, sexual.Sub postura de “aleasa” cred ca devenise foarte pragmatica. Ma ametea cu concepte de tip New Age, ca implinirea e in metafizic,ca sexul pe care il facea cu placere e o amagire. Eu ii spuneam ca suntem mundani, ca nu ne putem nega legatura cu mama Geea, ca, vorba lui Blaga, suntem condamnati la filozofia iederei: numai tarandu-te te poti inalta. Apoi a plecat. Nu fizic.Eu o iubeam ca un pamantean. Eu eram Catalin, nu Hyperion. A revenit.Nu de tot. Mergeam cu masina, si imi atingea mana.Asa cum numai ea stia sa o faca.Ma tulbura. O iubeam si atingerea ei ma scotea din minti. O vedeam in toate lucrurile care aveau semnificatie pentru mine.Dar se rezuma doar la atat. Si-mi jura ca nu are pe nimeni. Dar avea,sunt sigur.Daca m-ar fi inselat clasic, nu m-ar fi durut.Dar rascolea in mine pasiunea, dorinta si abandonul. Si dupa asta, multumita, pleca la altul…Din inefabil, in mizeria umana.

2 Responses to Recursiv(Extraepisod-Gustul tradarii)

  1. iuliana says:

    Ce bine scrii si eu am simtit la fel !
    N-as fi crezut ca un barbat poate nutri si el astfel de sentimente.
    Nu am avut norocul sa intalnesc asemenea iubiri !Mai am timp.

  2. ema says:

    Ai dreptate din inefabil in mizeria umana,se mai intampla si la altii, noroc cu Zorba🙂

Leave a Reply

