Atentie!

Am primit ieri un mesaj (pe DCpp) care se referea la presupusele explozii ale unor centrale nucleare din Cecenia. Baiatul (sau fata) spunea ca ne putem apara de radiatii cu ZEOLITUL si ca vrea sa stranga un milion de adrese, sa le trimita parlamentului si sa inceapa apararea🙂 . Dadea o adresa de yahoo unde eram rugati sa ne dam numele , CNP-ul, numarul cartii de identitate. Ma mir ca nu a cerut si PIN-ul de la card🙂 . Informatiile cu privire la explozii sunt complet false (vezi aici). Sfatul meu este sa nu dati crezare acestui tip de mesaje si in nici un caz sa nu furnizati datele personale.

P.S. Zeolitii sunt aluminosilicati, sunt site moleculare, si nu au absolut nici o legatura cu protectia impotriva radiatiilor

2 Responses to Atentie!

  1. ana pauper says:

    autch… i-am scris codul de acces la cipul meu senti-mental… ce o să mi se întîmple?

  2. mihaibiharia says:

    Codul de acces la cipul senti-mental este, “by default”, public.🙂 .Ma rog, asa cred eu ca ar trebui sa fie. Pentru ca nu toata lumea stie sa-l foloseasca🙂

Leave a Reply

