Tot despre Bertrand Russel. Parafraza dupa lucrarea “De ce nu sunt crestin”

De ce nu sunt (cred eu) cretin:

1. Stiu sa scriu si sa citesc.

2. Iubesc eleganta rationamentului matematic la fel de mult ca si poezia.

3.Nu sunt ateu.

4.Sunt mereu pus pe glume.

5.Nu imi pun intrebarea “De ce iubim femeile”

De ce sunt (cred eu) cretin:

1. Desi stiu sa citesc si sa scriu, am trait din scris doar o scurta perioada din tinerete. Scriam parintilor sa-mi trimita bani.

2.Intru des in cercuri vicioase si ies greu de acolo.

3.Am simtul ierarhiei.

4. Nu ma intreb de ce iubim femeile.

5.Cred ca exista un sens al vietii

One Response to Tot despre Bertrand Russel. Parafraza dupa lucrarea “De ce nu sunt crestin”

  1. Matrixu Ilogic says:

    🙂

Leave a Reply

