Recursiv (episodul noua)

“… Coerenta era totala intre noi. Aceasta nu s-a mai realizat cu nici una din femeile care au rasarit in viata mea. Asa imi place mie sa spun, au rasarit, nu au venit, nu au aparut. Au rasarit precum florile, gingase ,dar inevitabil, s-au ofilit.Dupa cum spunea Moles, se pierde mai multa informatie prin semnale uzuale decat se castiga prin semnale rare. Dalena a fost un astfel de semnal. Din pacate, unicul. Nu pot sa inteleg de ce..Limitarea logicii sau logica limitarii? Are si limitarea logica ei,probabil. M-am gandit mult la ce s-a intamplat atunci. Dalena era poezie pura. Dupa aceea viata mi-a oferit mai multa proza decat poezie. Poezie, adica metafora. Metafora inseamna a purta dincolo, a duce dincolo. Cand eram cu Dalena, eram dincolo. Poate ca aceasta sansa ca prima iubire sa fie cum a fost, a devenit nesansa mea pentru mai tarziu. Am intrat intr-o spirala latenta, dar care nu se putea realiza. Spirala mea era un cerc perpetuu care incepea si se inchidea cu ea. Dalena a existat tot timpul in viata mea ca un semn, ca absenta si prezenta, o rupere si o instaurare. Lumea amorfa existenta inainte devenise plina de semnificatii si comori.” (Va urma)

Leave a Reply

