Recursiv (episodul sase)

Ceea ce tocmai imi povestise Mihai era magic. Tot tinutul era magic. Aveam uneori impresia ca pe crengile brazilor vedeam gnomi sau spiridusi. Cred ca el chiar ii vedea. Mintea lui patrunzatoare in ale rationalului avea in mod sigur un altfel de suport. Ce ii permitea sa vada in profunzimi.Mihai continua.”Sora ei a venit pana la urma. Evident ca nu stiam cine e. A aparut in viata mea simplu. Iti inchipui cum e sa visezi la o zana? Sa nu adormi decat cu amintirea ochilor ei? Sa te trezesti insetat si in apa rece a fantanii, in galeata care urca incet si sigur spre lumina sa vezi oglinzi rasfrante cu chipul ei? Credeam ca sunt blestemat sa nu mai pot iubi pe nimeni….Cand eram trist eram din cauza ei,cand eram vesel eram din cauza ei, a acelei fete care nu a vrut sa mearga cu mine pe patul de muschi….Marturisesc, atunci am aflat ce e dragostea…Si cum adica,sa vina o sora? Ar fi fost acelasi lucru? Nu cred….Povestea cu ursul e reala…cred ca ursul m-a iertat,mi-a iertat orgoliul de a vrea sa ma lupt cu el.Dar martor imi este Dumnezeu,voiam sa o fac.Pentru ca de fapt ma luptam cu mine….Am plecat la scoli. Tatal meu nu uitase ca a fost invatator si simtea probabil ca baiatul trebuie sa faca scoala….Imi aduc aminte..stateam la internat…era o duminica dupa masa..trista duminica..am intrat la un film cred ca era cu John Wayne , Spre nord in Alaska…La un moment dat a aparut pe ecran un cer incredibil de frumos…am izbucnit in plans si am iesit sin sala sordida de cinematograf. Apoi, era de Craciun.Am facut kilometri intregi pe zapada inghetata de sub talpi ca sa ajung la o petrecere intr-un sat din munti. O fata a venit la mine, zambind sagalnic…Eu sunt sora. Atat mi-a spus. Si atunci am realizat ca nu era nici o sora. Era ea.Zambitoare si calda. Era pregatita.Sa fie a mea.(Va urma)

Leave a Reply

