Blow up

Pot fi ordonate gandurile altfel decat cronologic? Sa ne punem ordine in ganduri…Adica sa facem o selectie, sa ne gandim doar la ceva ,pentru realizarea unui scop. Poate un gand contine alt gand? Ma gandesc ca ma gandesc ca ma gandesc..E la fel de greu de a realiza acest “gand” ca si a nu te gandi la nimic. Ia sa vedem.

Ma gandesc=imi pun neuronii la lucru

Ma gandesc ca ma gandesc=imi pun neuronii la lucru.. ca sa ce?

Ma gandesc ca ma gandesc=imi pun neuronii la lucru. Si atat. Blow up.

5 Responses to Blow up

  1. 55la says:

    as prefera blow-ball, e altceva…duios anastasia trecea si papadia zbura🙂

  2. mihaibiharia says:

    Bine ca nu am scris blow job🙂

  3. Iulia says:

    In seara asta…am fost curioasa sa citesc..nu tot…destul sa-mi dau seama ca …te consumi…sau te lasi consumat…Pari a fi o salata de fructe….un amestec imbietor…parfumat….bucati mai mari …bucati mai mici….culori…exotic…intrebari…” aici ce-ar putea fi?”…
    Nu-ti mai amintesti …..si revii….
    Esti ciudat….dar placut la gust si la pipait….
    Nu prea lasi ..urme…sau…cine stie ???
    Iulia.

  4. ana pauper says:

    duios anestezia trecea
    durerea mă învăluia

  5. 55la says:

    duios anestezia trecea
    prostia ma uimea
    indecenta ma scarbea
    “imaginea” se micsora.
    motanul pandea
    pisica exotic se smiorcaia
    “aici ce-ar putea fi?”
    (chiar asa,gresesc
    sex blog e cumva!)
    vin la tine pe acoperis!?
    ha, ha , ha

Leave a Reply

