Cum sa (nu) castigam la loto 6 din 49

Exista diverse metode matematice care pot extinde, cu anumita probabilitate un semnal. M-am jucat in felul urmator: am creat un sir format din toate numerele extrase la loto 6 din 49 de la inceputul anului 2006 pana saptamana trecuta( se pot obtine din arhiva loteriei romane). Am folosit analiza wavelet pentru extinderea sirului cu inca 6 numere. Am obtinut…sa va spun?🙂 . Da, am obtinut 15, 41 ,35 ,17 ,7 ,20. De ce nu va sfatuiesc sa le jucati? Pentru ca “semnalul” format din numerele extrase nu e natural. Sunt sigur ca periodic domnii de la Loteria Romana schimba masinariile, inclusiv bilele, asa ca…Oricum, cine vrea poate sa incerce. Cine castiga imi datoreaza o votka Finlandia🙂

Leave a Reply

